Vilar ut inför imorron...

Ja ni idag så är en slapp dag jag går i bara linne och tjocktröja och vilar... orkar inte börja skolan igen.. Hur fan ska jag orka pallra mig upp varenda dag?

Igår så hade vi match hemma mot bälinge vi vann med 2-0 bra gjort av oss:D Sen efter den matchen så åkte jag jonna och carro till tierp och kollade på tierp - våla Jonna hade aldrig sett en tråkigare match tydligen;) Tierp vann med 3-2 och domaren var sämst... Snart ska jag kolla på Manchester united Birmingham senare blire Liverpool tottenham.. Längtar som fan hoppas att liverpool vinne;)

Nej nu ska återigen vila i soffan.. Börjar känna mig som en soffpotatis;)


Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0