Har varit till mormor och morfar.

Hello! Idag så cyklade jag till mormor och morfar.Det var ett tag sen jag var där.Saknar tiden då man var liten och var hos mormor och morfar varje dag bara för att mamma och papp jobbade då lekte men och hade det kul med morfar.Man spelade lägga pannkaka och lekte spindeln..Saknar den tiden så mycket och speciellt mormors fattiga riddare.Men men nu är man äldre och inte lika barnslig men om jag kunde gå tillbaka i tiden så skulle jag gärna göra det..Och då skulle jag ta vara på tiden med mormor och morfar bror och syster skulle jag vara med hela dagen och bara ha det kul istället.Nej det var bara det jag skulle säga,nu ska jag ta och baka kladdkaka.
See Yaa Suckers.
Hej då.









Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Tobias

svar: tack lovisa ;)

2008-09-23 @ 18:56:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0