....

Hello!
Idag är en sån där dag då jag inte orkar något.
Jag har typ legat i soffan hela dagen och sovit
.Har varit skit trött i dag så inatt kommer jag säkert inte att kunna sova.
 Men sånt får man leva med.
Ifredags så hade våra klass disco.
var skit tråkigt eftersom vi inte fick in några pengar typ.
fast det blev roligt när Elise kom med en väldigt bra nyhet.
Fick en väldigt speciell persons mobilnummer.
Och direkt efter så blev det kents låt  kärleken väntar.
Så jag och Emmie tror att det var ett tecken.
I går så var jag och Jonna typ hela dagen.
På kvällen så gick vi ut och gick.
Jag och Jonna blev lite knäppa när vi knäppte kort så bilder blir det ej. ;)
Nej nu ska jag ta och kolla om det finns något bra att kolla på,på tv:n
See Yaa Suckers.
Hej då.










Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0