Idag plugg imorron myskväll.

Hallo! Idag så har det verkligen varit en plugg dag,har fysik prov,tyska läxa och engelska läxa tills imorron.orkar verkligen inget av det.Men jag har varit väldigt duktig och pluggat till allt.Är riktigt stolt faktiskt.Annars så har dagen inte varit nå vidare.

Men imorron så hoppas jag att det blir bättre.För då ska jag Fillan och Carro kanske Jonna,ha myskväll och berätta massa hemlisar och bara mysa och kolla på idol.Längtar som satan, (Ursäkta uttrycket) Sen i på lördag så ska jag sova så in i norden.Sen på lördag så är det farsdag och då ska vi först till mormor och morfar,sen så drar vi hem,och sen på kvällen så kommer Lina och Jimmy och Johan och Bella.Längtar för då blir det mycket prat,länge sen man träffade dom sist.Sen är det ju tyvärr dags för en ny skolvecka och då blir det plugg igen.Nej nu måste jag ta och dra.Måste fortsätta att plugga nu.





See Yaa Suckers- Urrel






Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0