FÖRLÅT!

Hallo! Det här inlägget skriver jag bara för att jag vill säga förlåt till min bästa kusin Jesper!
Förlåt om du blev arg på mig igår.Men liksom det kändes som om du bestämde över mig och allt sånt.Och liksom jag vill inte bråka med dig.
Du är bäst på att ge råd till mig men ibland så får du tänka dig för innan du skriver nått sånt som du skrev igår.Fattar du inte att jag blev ledsen av att du skrev att jag ska skita i han?
Asså jag vet att han är en player men som jag sa, jag kanske kan få honom att ändra sig! Om jag inte får det så får jag väll ta det,men liksom jag vill veta hur han är med mig och inte med alla andra.Jag vill aldrig sluta be om råd av dig men ibland så blir det bara för mycket.För liksom alla mina vänner säger redan dom där sakerna i skolan så då vill jag helst inte höra hemma också,och speciellt inte av min släkt.Dom ska bara vara där när man vill att dom ska skriva sånna där saker.Men jag kan säga dig att du antagligen har rätt om honom.Så jag tror nog att jag ska sluta prata med honom.Hoppas att du förlåter mig,min BÄSTASTE KUSIN!! <3. (Förlåt tll alla andra kusiner som läser det här, ni är också bra men inte på lika sätt!)







Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Jesper

Klart jag förlåter dig!<3

2008-11-16 @ 18:53:57
Postat av: Lovisa

Tack kussen :) <3

2008-11-16 @ 20:44:42
URL: http://urrel.blogg.se/
Postat av: emmie

men ibland får du ju skita i att lyssna på alla andra. ta inte deras råd för det kan vara helt fel också. någonstans i det hela måste du lyssna på dig själv, och ta lite som det kommer. försök att göra det bästa av situationen, t.ex lär känna honom bättre och allt sånt.

om jag hade lyssnat på alla andra hade jag aldrig haft det som jag haft nu. jag kanske hade haft det bättre också, men äsch.

det går över. antar jag.

2008-11-16 @ 20:45:01
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: Emma the master

SYND!

2008-11-16 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0