Skattjakt.

Hello! Idag har jag och Jonna kört skattjakten.Vi skulle ha chokladpapper så vi sprang runt lite överallt här hemma och jag säger bara en sak dom måste verkligen älska choklad i den här byn. Jag hittade 23 st choklad papper på cirka 20 minuter.Och Jonna hittade typ 13 st.Fast det var ju flera saker att hitta så vi kom lika den här gången men igår så vann jag. Fast Jonna vann tidigare idag.Så nu är det jämt med vinster iallefall.Men jag tror att jag inte ska skriva så mycket mer nu för jag måste plugga till engelska provet och biologiprovet som jag har den här veckan. Och så vill jag ju såklart kolla lite på tv också. Så nu ska jag ta och dra. Hej då.














Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

svar: den e lätt bland dom bästa som finns :P

2008-03-11 @ 16:43:01
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0