Sjukling.

Hello!Nu kan man börja skriva igen. Pappa kom hem igår. Så nu kan jag skriva.Och som ni kanske förstår så är jag sjuk.Så idag blev det ingen skola.Så jag är hemma och sitter vid datorn istället. Men nu ska ni få höra vad jag har gjort sen i Onsdags.



Onsdag:Jag gick iskolan. Sen så var det fotbollsträning. Annars så kollade jag på Greys Anatomy och spelade in LOST.Sen gick man och la sig.


Torsdag:Fick reda på att vi skulle ha tyska prov på fredagen så det var bara att sätta sig ner när man kom hem och plugga. Så hela torsdagskvällen så pluggade jag.

Fredag:Hade tyska prov. Tror att det gick bra.Annars så var jag med Jonna och sen så kom Lina hem.Roligt.

Lördag:Åkte in till stan köpte ett par Jeans. Annars så kollade jag bara.

Söndag:Gjorde inget speciellt. Var med Jonna på kvällen och spelade kort som vanligt.Annars så låg man hemma och mådde illa.Och kollade på Vasaloppet.


Nej nu ska jag ta och gå och lägga mig. Mår så himla dåligt. Hej då.
















Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: jonna

svar: lovisa, alla var fula på den bilden! :P

2008-03-03 @ 16:56:46
URL: http://jonnae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0