Påskägg gömda i snö.

Hello! Nu ligger Linas,Jimmys,Bellas och Johans påskägg gömda i snö för det har nyss snöat och jag gömde dom innan det började snöa.Men spela roll dom ligger i plastpåsar.Om ni undrar varför jag har gömt dom idag så är det för Lina,Jimmy,Bella och Johan inte ska vara hemma imorron för dom ska hem till sig så jag var tvungen att gömma dom idag istället.Men jag ska gömma mammas och pappas imorron.Men nu ska jag snart gå ner för farmor och Johnny är här så jag ska väll gå ner och prata lite med dom och vara med dom nu när dom är här.Så vi ses nån annan dag. Hej då.











Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: jonna

svar: jag kommer också sakna dig! :( fast jag kommer inte längta hem. vill åka skidor!!! ;D

2008-03-21 @ 21:14:57
URL: http://jonnae.blogg.se
Postat av: Robin

svar: visst va dom =D Måste ha !!! :)

2008-03-21 @ 23:00:34
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0