Fryser.

Hello! Sitter här och fryser. Det är kallt hemma.Fast det kan ju bero på att jag satt och vänta på bussen i typ 20 min och inte hade några vantar.Kallt Kallt.
Idag så fick jag reda på att jag nästa har MVG i svenska. Jag blev riktigt glad då.Så nu behöver man inte oroa sig så mycket för det men jag måste ändå jobba bra med uppsatsen som ska vara inne nästa vecka.
Ska nog inte gå på träningen idag för jag har fått jätteont i halsen så jag får se om jag ska gå men jag tror inte det.Men imorron så ska jag helt klart gå även fast jag har ont i min hals.Men imorron så är det roligt för då har vi på grus hela tiden.LÄNGTAR!

Men min kväll kommer nog att se ut så att jag ska plugga engelska och biologi och så ska jag göra matteläxan.Jag vet att jag låter som en pluggis men jag måste göra bra ifrån mig på engelskan och biologin för annars så kanske jag bara får G och jag måste ha bättre än det.Annars så blir jag arg på mig själv.Så jag ska nog ta och plugga lite nu för annars så kan jag inte kolla på Gossip Girl och Starter Wife ikväll. Så hejdå för mig ikväll skriver mer imorron. Hej då.









Bye Bye /Urrel 

Comments
Postat av: Robin

svar: haha, gillar inte riktigt något av lagen eller kanske Inter lite bara för Zlatan spelar där =D

2008-03-11 @ 21:48:19
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0