Tillbaka från högbo cupen och allt annat.

Hello! Nu är man tillbaka och skriver igen.Nu har man nästan precis kommit hem från högbo cupen vi kom trea eller fyra jag vet inte riktigt vad det blev men vi åkte iallefall ut i semi men jag vet inte hur vi kom.Men jag är ganska nöjd ändå för jag stod imål med en skadad rygg så jag är nöjd för det kunde ha blivit mera om jag inte hade spelat ändå.Men men matcherna före gick bra förutom en.Fast då hade vi en sån himla dålig domare så då ville man inte ens spela för fan.Men men nu ska jag nog ta och packa tills imorron för då ska man jobba.Hej då.











Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Jonna

jag ville döda domaren!

2008-06-30 @ 20:22:56
URL: http://joniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0