Sitter här med en Emmie bakom ryggen som kollar på Greys anatomy.

Hello! Emmie står just nu brevid mig fast nu gick hon ut.Hon har suttit här vid datan hur länge som helst men nu är det min tur.Äntligen.Idag så har jag tagit farväl av Jonna som åker till Tyskland imorron och kommer inte hem förns om en vecka.Vi cyklade till affären och köpte godis och då träffade vi Carro och då följde hon med oss hem till Jonna och spelade guitar hero.Carro sög och jag och Jonna ägde.Det var roligt nu är då Emmie här vi har pratat och suttit vid datan annars inget annat än att fika.Idag så har jag också badat i poolen det var jävligt kallt och inget roligt för det var ingen hemma då.Jag är jävligt arg på kanal 5 som har tagit bort so you think you can dance den här veckan.Jag bara hoppas att dom inte har tagit bort the black donelleys för då blir jag galen för då dödar jag kanal 5.Men nu ska jag väll ta och gå ut till Emmie och dom andra.See Ya suckers.Hej då.

P.s tre dagar kvar tills jag drar till Luleå.








Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0