I'm back in the game.

Hello! Nu är jag tillbaka igen jag har inte orkat att skriva och så men jag har iallefall spelat högbocupen det gick ganska bra jag släppte in tre mål på fem matcher så jag är helnöjd fast det hade kunnat blivit bara två för en domare hon sög så det inte är sant åt det hon gav Jossan gult kort och dom fick straff för att domarn sa att det var hans på figge fast hennes hand var jättelångt borta så då blev alla arga och slutade att spela och jag gjorde illa mig så det gick inge bra på sista matchen för jag hade så ont efter så att jag började att grina till och med.Men men mer det här veckan så har jag varit på storängen och jobbat och jag ska dit imorron igen och just nu har jag väldigt ont i min fot för jag har satt en grep där och så har jag blivit trampad av en kalv så jag har väldigt ont just nu.Men men.Mer orkar jag inte skriva just nu.Hej då.











Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0