Detta inlägg visar att jag har verkligen för mycket tid vid datan.

Börjar med en liten lista sen blir det femtio sanningar om mig.





() Hångel | Pussar (x)
() Morgonpigg | Morgontrött (x)
(x) Högklackat | Lågskor ()
() Piercing i naveln | Piercing i läppen(x )
( ) Nybäddat | Ikke nybäddat (x)
(x) MSN | Skype ( )
(x) Förhållande | Strul ( )
( ) Finnar | Fräknar (x)
(x) Vit choklad | Mörk choklad ( )
(x) ICA | Coop( )
(x) Surt | Sött ()
( ) Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggummin | Halstabletter ( )
(x) Kärlek | Vänskap ( )
(x) Sova | Äta ( )
( ) Frukost | Lunch (x)
( ) Majs | Gurka  (x)
( ) Ladda upp en bild | Kolla på folks bilder (x)
(x) Linser | Glasögon ( )
(x) Småbarn | Tanter ( )
( ) Stockholm | Göteborg (x)
(x) Japan | Kina ( )
( ) Läppstift | Läppglans (x)
(x) Vatten | Oboy ( )
( ) Öl | Saft (x)
( ) Vinter | Sommar (x)
(x) Snö | Regn ( )
















1.Mitt namn är Lovisa Anna Maria Bergstedt.

2.Just nu är jag inte kär men jag har många som jag tycker om. 

3.Jag kommer aldrig att orka skriva hela den här listan.

4.Mina första riktiga bästa vänner var Emmie och Jakob.

5.Fast nu är det Jonna.

6.Jag är inte rik men jag har ändå jämt pengar på nåt sätt.

7.Jag har aldrig gått på dagis eller dagmamma.

8.Jag har alltid älskar Björn Rosenström och den första låten jag hörde med honom var Lurad.

9. Jag har blåa ögon

10.Jag har en bror och en syster fast ingen bor hemma.

11.Jag älskar Jens Pääjärvi.

12.Jakob är den jag har känt längst.

13.Min första kärlek enligt mamma var Jakob.

14.När jag ska åka till Luleå så ska jag åka till Kalix en dag och gå till musik högskolan bara för att Jens Pääjärvi går där snacka om att vara desperat.

15.Jag hatar alla små kryp utom nyckelpigor.

16.Den 17 augusti ska jag till Åland och spela fotboll. 

17.Jag önskar ibland att jag fortfarande var liten

18. Jag måste gå på toa

19. För så skrev jag jämt dikter i ett block fast jag gör det inte längre för blocket är fullt av massa killars namn så var glada om ni står med.

20.Jag har en vit bh på mig nu.

21. jag har haft tandställning

22.Jag spelar fotboll jag står i mål.

23.Jag älskar att skratta.

24. Jag vill ha tre barn och alla ska vara födda innan jag är trettio

25. Jag fastnade för Jens Pääjärvi i kvalet i idol.

26. Jag har aldrig sett lejon kungen två

27.Jag suger på kemi men har ändå vg där.

28. Jag kan aldrig sluta prata när jag är hemma.

29. Jag tar livet som det kommer.

30. Jag har sett min farfars grav en ända gång i hela mitt liv.

31.Jag hatar musik i skolan.

32. jag älskar att prata i telefon

33. jag kommer inte berätta allt om mig i denna lista

34.Jag har en hemlighet som ingen vet

35. min familj är det bästa som kan ha hänt mig.

36. min farfar är död och jag har aldrig träffat honom.

37.Jag älskar mig mormor.

38. Jag blir väldigt lätt kär men det går över på en vecka.Men jag har en kille som jag har varit kär i, i snart över ett år.

39. jag är rädd för hästar för att jag ramlade av en häst en gång och blev sparkad av den.

40.Jag önskar att nån annan i skolan kunde tycka om samma smak som mig i musik.

41. jag hatar den här listan så jävla mycket

42.Just nu så sitter jag i tv rummet.

43. min pappa har sprunigt marathon

44.Jag saknar min bror och syster jätte mycket men ändå så kommer dom typ hem flera gånger per vecka.
 
45. jag gillar kaffe

46.Jag har aldrig varit i Norge

47. jag önskar jag var musikalisk

48. Jag önskar att jag hade en egen data.

49. jag tror att ingen läst denna lista. om du gjort det så skriv en kommentar.

50. Jag älskar *****




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: jonna

härligt mål, 3 barn innan 30. De är mitt med! bara killbarn tack! =)

2008-07-30 @ 00:09:24
URL: http://joniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0