Den nya människan.

Hello! Har nyss sett klart den nya människan helt klart en film att se.Den var så bra att jag började gråta i slutet för att den slutar så olyckligt.Men bra var den iallefall.Idag så är man ensam hemma för mamma och pappa är i Stockholm och kommer hem imorron så jag tänkte ha fest men mamma tog plattången så då blev det ingen.Sen så orkade jag inte heller.Igår så var jag ju dårå med Joniie men jag var med Carro med vi spelade poker med Robert och sen så gjorde vi scones, det var väldigt roligt faktiskt fast jag blev arg en gång när vi spelade poker för jag hade stege och jag körde all in och carro gick med och Joniie med och så hade carro den j*veln KÅK.FY fan vad arg jag var då....Fast jag fick tillbaka min hämd efter den gången för då gick carro all in och jag gick med och då hade hon KÅK i tre nior och två ess och jag hade KÅK i tre ess och två nior.Så då blev jag ju så klart glad igen.Nej nu ska jag ta och kolla på topp 40 låtar 2007 på VH1 så Hej då.








Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0