Urrel é trött

Hello! Som ni kanske förstår så är jag trött. Kunde inte sova i natt :(  Men nu över till något roligare tillexempel att jag har varit med Jonna vi spelade monopol. Jag och Jonna är lite töntiga när det gäller det spelet :) Jonna vann den här gången men jag måste få revansch nån gång. Hoppas det iallefall. Ikväll blir det nog en tidig kväll för att sova. Måste vila upp mig inför skolan :(  Hoppas att jag och Jonna får nån gång att vara före skolan för sen kommer vi inte ha tid eftersom Jonna tränar ishockey typ tre gånger i veckan :( Nej nu vet jag ej vad jag ska skriva. Hej då





Bye Bye /Urrel.

Comments
Postat av: jonna

haha, nu äre 4 ggr i veckan + en gång fotbollsträning. ;P

2008-01-09 @ 17:15:51
URL: http://jonnae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0