U R R E L GOES PLUGGIS.

Hello! Idag är en pluggdag :( Har engelska prov på torsdag. Och tyska läxa på jätte mycket tills på fredag. Och så har jag en uppsats som ska vara klart vecka 7 men det är ju bäst att börja i tid. Så idag har jag inte mycket tid kvar till bloggen så det blir inte så mycket skrivet idag. Men lite hann jag ju få med. Idag har vi haft fysik. Jonna blev arg som vanligt ;) Sen hade vi SO då hållde vi på med uppsatsen. Sen hade vi lunch äcklig mat idag :( Sen hade vi musik. Inte så roligt. Sen hade vi engelska. Mycket roligt. Fast det kanske är för att jag älskar engelska. Nej nu måste jag dra och plugga. Hej då.











Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: jonna

vadå arg? :(

2008-01-23 @ 15:54:04
URL: http://jonnae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0