Stockholm i morron då :)

Hello! Imorron drar man iväg till Huvudstaden Stockholm då. Jag ska handla så jävla mycket som det bara går. Fast jag har inga pengar så vi får se hur det går med det, mamma lånar mig lite kanse :)
Jonna hade hockey träning idag så det blev inge monopol spelade i dag inte :( Så nu vet jag inte när vi ska vara får se om vi kan vara på söndag. Hoppas det :)
Idag bestämde vi oss för att vi ska åka till Portugal i maj. Längtar redan :) Jag kanske kan få lite färg tills jag konfimerar mej. Hoppas det iallfall :)
Imorron ska jag nog kolla på bio på kvällen efter att jag har shoppat hoppas det blir någon bra film tillexempel Arn har velat sett den en tag nu så jag hoppas att det blir den.
Jag har nyss duschat så jag sitter och fryser lite.Nej nu vet jag ej vad jag ska skriva. Hejdå. Ni får höra hur jag har haft det på Söndag.






Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: jonna

kollade du på arn då? :) carro du och jag snackade ju lite om den i skolan idag.

2008-01-09 @ 17:18:30
URL: http://jonnae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0