Fryser om fötterna

Hello! Jus nu sitter man här nyduschad och fryser om fötterna. Ska snart sluta skriva för jag ska gå och kolla på tv. Vet inte på vad men det finns alltid nåt att titta på. I morron är det skola igen då. Och vi har bara tråkiga ämmnen tillexempel fysik eller vad det nu är för nå men jag vet att det är något NO ämmne och sen har vi musik fast det är ganska roligt. Sen har vi so och det är också roligt. Och sen har vi engelska och det är också roligt. Så det var bara två lektioner som är tråkiga men ändå. Nej nu ska jag dra Hej då..












Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: jonna

jag gjorde bort mig på matchen! eller de har väll hänt alla nybörjare skulle jag tro.

2008-01-13 @ 21:37:19
URL: http://jonnae.blogg.se
Postat av: Robin

svar: haha aa kanske stämmer ;P äter du ofta godis eller? :P

2008-01-14 @ 19:57:07
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0