Har jobbat idag.

Hello! Idag har man jobbat med bror min.Har väldigt ont i ryggen. Skrev tyvär inget igår för internet var så segt.
Men igår så var jag med Jonna och spelade bondspelet med hon och hennes bror Robert.Roligt förutom att dom började bråka.Fast dom blev vänner sen igen.Och då spelade vi bluffstopp.Och hade det roligt förutom att vi var rädda att det var en mördare i deras hus. För Roberts dörr small igen när vi skulle gå upp för trappen.Men det var för att det var korsdrag.


I kväll så har vi fotbollsträning men jag får fortfarade inte gå för jag har ont i halsen fortfarande.Vet ej vad det är för fel på mig men något fel är det.Men jag får väl ta och hoppas på att det ska bli bra snart jag har ju inte varit på en ända träning på cirka en månad.Så nu börjar dom väll undra om jag inte orkar gå men det gör jag men jag har så ont i halsen att jag inte vet vad jag ska göra. Men nu ska jag nog ta och gå upp och duscha. Hej då.










Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0