Snart är det jul.

Hallo!
På onsdag är det jul och jag längtar jätte mycket. För då kommer Johan och Lina hit. Vi ska börja som vanligt hemma med gröt och då kommer kusinerna. sen kommer mormor och morfar ett tag mitt på dan då vi ska fika. Sen så åker jag och Alexander hem till mormor och morfar och kolla på tv och sånt. sen vid tre halv fyra någon gång så kommer mamma, pappa, Lina, Johan, Simon, Yngve och Ingela, och då ska vi kolla på tv igen och sen blir det mat. Efter maten så tar vi det lugnt sen blir det fika, efter det så blir det julklapps utdelning med mej som tomte (Gör det varje år) Sen så blir det hem och då så ska jag hälsa på Jonna och så ska hon få en julklapp av mig och jag en av henne. Vi möts på busshåltsplatsen tror jag. Längtar jätte mycket. fast jag får inte så många julklappar det här året :( Har redan gått igenom alla typ tio gången men jag kommer aldrig att komma på vad det är i ett paket. det är jätte svårt att lista ut vad det är. Nej nu ska jag ta och ringa Jonna tror jag.







//Urrel

Comments
Postat av: ERIK

eller inte ;P

2008-12-23 @ 10:24:31
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0