Sängen med godis och tv.

Halli hallo! Idag är en jävligt seg dag. allt är bara skit jag orkar inget. så det blir sängen med lite godis och vänner säsong ett till tre, så jävla bra vänner är finns fan inget bättre, det blir aldrig tråkigt. imorron ska jag först till Uppsala sen så ska jag till bästaste kusinen Jesper och gratta han för han fyllde år i tisdags. Glömde att skriva grattis till han då.Jag och han har väldigt mycket att prata om så då kommer jag nog inte att skriva något här på bloggen. men jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva.eller ja jag ska försöka jallefall. Undrar vad Jonna gör just nu. Försökte att få med henne till Tierp men det ville hon inte, och jag ville inte åka dit själv.Nej nu är det sängen och vänner som väntar. ses imorron eller på söndag.


Bye Bye /Urrel





Varför skriver du inte till mig längre? </3

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0