När kommer du att komma tillbaka?

Du finns här i mitt huvud hela dagarna långa.
Du finns i mitt huvud mer på natten än på dagen.
Du finns där för mig när jag behöver dig,
men det är ju bara fantasier i mitt huvud. 
Du finns aldrig där för mig längre.
Hur mycket jag än försökert,
att få dig ur mitt huvud så går det inte.
Du bara finns där ändå,
när allt är dåligt är det du som tröstar mig.
Varför kan det inte vara så i verkligheten?
Varför kan du inte bara finnas där när jag behöver dig?

Do I have to pretend that you are always with me?

Or is it to dark to se that we are ment to be?

 
Can't you tell me that you will come back tomorrow.






Look what you have done to me.



//Urrel




 


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0