2008 års lista.


2008 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning genom ditt 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det tror jag inte.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?
Portugal, Lettland.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja.

7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
26,27,28 oktober, och 1 november.

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag märkte att jag äger på att stå i mål i fotboll.

9. Största misstaget?
Att tro att han gillade mig.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
Mina vita klackskor

12. Vad spenderade du mest pengar på?
skor såklart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I'll be there for you.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer, så att han skulle vilja ha mig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Skadat mig.

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen, kusinerna och mormor och morfar

19. Blev du kär i år?
Ja det blev jag.

20. Favoritprogram på TV?
Vänner.

21. Bästa boken du läste i år?
typ vinterviken eller nåt sånt.

22. Största musikalista upptäckten?
Radioaktiva räkor.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kommer ej ihåg..

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var hemma tror jag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min egna blandnig av punkrock och vanligt skit (y)

29. Vad fick dig att må bra?
vännerna, fotbollen, musiken, och familjen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jens Pääjärvi.

31. Vem saknade du?
Många!!

32. De bästa nya människorna du träffade?

hmm. måste nog säga Frida och Fredrik och många andra!




Bye Bye /Urrel


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0