Världens underbaraste dröm.

Hello! Inatt så hade jag verkligen världens underbaraste dröm fast jag vill nog inte gå in på vad den handlade om men den var jätte bra.Igår så drömde jag också en bra dröm men den här var fan bättre.Idag så har jag städat hela dagen tråkigt tråkigt.Tycker verkligen inte om att städa.Idag så ringde Jonna och frågade om jag ville kolla på damernas match i kväll men jag tror inte att jag vill.Man vet redan att dom kommer att förlora också är det väldigt kallt ute så jag är inte så sugen på att sitta på en kall bänk och kolla på några där man redan vet kommer förlora.Nej nu ska jag ta och lägga mig i sägen är jätte trött.Sommnade vid typ nio igår kväll sen sov man hela natten.Det var väldigt skönt för jag har inte kunnat sova förut.Nej nu drar jag.See Yaa Suckers.Hej då.










Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Riktigt nice när man har underbara drömmar, ett tag sen jag hade ngn sånn :/



svar: Tack =D

2008-08-07 @ 19:29:43
URL: http://robinakyol.blogg.se/
Postat av: jonna

Vad snällt du skrev då! :( Dehär var ju inge kul att läsa. För de blev ju faktiskt oavgjort.

Också skulle de ha varit snällt om du bara hängde me mig för att vara schysst. :(



Jag blev faktiskt ganska sur.



Men skit samma, du verkar ju ändå aldrig ha gillat damfotboll, och kommer tydligen aldrig att göra de heller.

2008-08-08 @ 15:26:14
URL: http://joniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0