R.E.M 7 September I see you there.

Hello! Idag så fyller jag år och jag har fått många presenter men en var extra bra.alla som känner mig dom vet att jag älskar R.E.M och så näst sista paketet jag fick så låg det en biljett till R.E.M:s konsert i stockholm den 7 september.Och jag började till och med att grina bara för att jag blev så jävla glad.Ska gå med syrran och jag längtar så jävla mycket fast jag undrar hur trött jag kommer att vara dagen efter i skolan för konserten är klockan sju och jag börjar dan efter klockan 8 men jag måste åka med bussen tio över sju. Så jag kommer att vara helt död då.Men men nu ska jag ta och stirra på min biljett sen ska jag nog gå och lägga mig.See Yaa Suckers.Hej då.










Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0