Detta inlägg hoppas jag att jag kommer att få respons på.

Hello! Idetta inlägg ska jag skriva något som säkert många av er inte kommer att gilla men jag bryr mig inte.

Jag hatar verkligen hatar folk som fixar så att man måste ha lösenord och användarnamn för att komma inn.Om man har en blogg är det väll till för att folk ska få läsa inte bara ens kompisar utan dom som vill.Det är lika med bilddagboken jag blir så jävla arg på folk som man måste vara vänn med bara för att få se ens bilder.Det känns som om dom är lite utmobbade eller har något att gömma bara för att man är utmobbad.Hoppas att många håller med mig om det här.För jag hatar när folk gör så.Om ni inte tycker som mig så får jag väll ta det.Nej nu ska jag ta och dra hoppas att många håller med mig.
See Yaa Suckers.
Hej då.












Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Tobias

svar: tack så ska de låta :D

2008-08-27 @ 21:23:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: emmie

HAHAHAH JAG SOM PRECIS BÖRJA FUNDERA PÅ OM JAG SKA SKAFFA LÖSEN-SKYDDAD BLOGG IGEN HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jättekul....

2008-08-28 @ 21:47:49
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0