Skola idag igen.

Hello! Idag så var det skola igen då.Och det var ganska kul för det gick bra för mig på musiken och engelskan.För på musiken så lärde jag mig att spela grunden på trummor så nu kanske jag ligger på vg där.Och på engelskan så hade jag något talprov och det gick skit bra så nu kanske jag ligger typ på mvg där nu.Så idag så är jag glad fast jag måste nog ta och gå och plugga nu för jag har prov på måndag i engelska igen.Och sen på tisdag nästa vecka så är jag på väg till Portugal och gud vad jag längtar så jag kanske ska börja packa också för jag behöver cirka en vecka på mig för jag packar om typ fem gånger så det är nog dags att börja.Så nu drar jag.
Hej då.










Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Jonna

ÅH! jag blir så jäkla arg hela tiden när jag får veta att du ska packa så jävla långt i förväg. Klart att du måste packa om hela tiden när du packar den flera dagar innan!
Jag promise dig att du inte packar om mer än en gång om du packar kvällen/dagen innan. ;)

Ps. Jag har gjort cornflakeskakor nu, och de är jättegoda ;P

2008-04-28 @ 19:48:42
URL: http://joniie.blogg.se
Postat av: Robin

svar: haha va skönt :D men d e inte så svårt, bara matten som e jobbig :P

2008-04-29 @ 17:16:13
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0