Kakor !

Hello! Sitter här med ett stor kak sug i munnen måste ta och kolla om vi har några kakor hemma.Men men det var inte bara det jag skulle skriva jag skulle skriva om dagarna jag inte har varit ute och skrivit något om.

Vi börjar med:

Onsdag:
Gick i skolan som vanligt sen var det fotbolls match skadade mig så nu går jag på kryckor så jag är väldigt arg för vi har match imorron också med då kan jag ju inte vara med för jag måste vila mig tills premiär matchen på Lördag nästa vecka.Annars så gjorde man inte så mycket hann inte med mera än det.

Torsdag:Gick ej iskolan för att jag knappt kunde gå så mamma lät mig vara hemma då.Så då låg man och kollade på tv hela dag tills Jonna kom hem för då gick vi ut och la oss på studsmattan och solade.Skönt!! Annars så blev det bara tv tv och ännu mera tv.

I dag:Började med biologi som jag suger på.Sen blev det tyska som jag älskar så då blev det mera roligt sen blev det tråkigt igen för det blev kemi efter.Sen lunch sen SO där jag fick tillbaka mitt SO prov om det tidiga Europa och jag hade mest rätt iklassen då det hade gått bra.Sen blev det engelska och det var skit tråkigt att jag inte orkade med något så jag satt mest och pratade med andra som inte heller orkade att jobba.Sen så har jag inte gjort så mycket förutom att städa rummet men det var mest att plocka undan kläder från rummet och sånt.Annnars så har man inte gjort nå mer .Så det var väll allt jag har gjort på ett tag.Så nu drar jag.
Hej då.













Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

haha, nu har ja skrivit en hel del om resan ;) om du ens kommer orka läsa allt hehe =D

2008-04-25 @ 23:10:21
URL: http://robinakyol.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: ok, gör nog jag med : )

2008-04-26 @ 09:46:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0