Borta bra men hemma bäst.

Hello! Nu är man hemma igen från konfa lägret. Jag vet inte om jag har skrivit så mycket om det förut.Men jag kom iallefall hem ifrån det igår och då var jag väldigt trött.Men men det var iallefall roligt fast jag sov inte så mycket för Carro låg och snarkade och sen sista natten så låg Thörn och pratade i sömmnen.Mer orkar jag inte berätta förutom att vi hade roligt och jag började att prata mer och mer med Linnea och Josefina.Så då blev det mycket roligare.Sen så hade man ju dvd med sig så att jag kunde kolla på natten när jag inte kunde sova.Men nu orkar jag inte skriva något mer om konfa lägret nu så nu ska jag nog ta och dra.
Hej då.










Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0