Yoo!!

Yoo!! hur mår alle idag då?! så vad ska alla göra i kväll själv ska jag sova och bara vila vila vila :) men nog om mej nu fast då har jag ju inget och skriva om men iallefall jag ska kanske åka och fiska idag om nån vill följa med ´mej men det tvilar jag det är aldrig någon som vill fiska med mej om det är pågrundav att jag är bra vet jag ej men men . alla dagar som är kvar av den här veckan ska jag vila vila vila...i morron kommer lina hem och ska jobba :) :( roligt men ändå tråkigt för hon kommer säkert att vara arg hela tiden men spela roll! :)








Néj nu vet jag ej vad jag ska skriva hejdå! :) alla killar som läser min blog hejdå ;) <3

Comments
Postat av: jonna

haha, men hon kommer säkert bara vara arg hela tiden xD

2007-10-27 @ 13:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0