This is why I have a blogg

Hello! Nu tänkte jag berätta varför jag ens skriver blogg. Jag skriver det bara för att få ur det jag vill ha sagt som ingen lyssnar på. Det  kan tillexempel vara musik texter som alla andra i min klass tycker är dåliga men som har en mening för mig. Eller dikter som jag själv har skrivit som jag inte vill berätta för någon annan än dom som läser min blogg. För mig är min blogg allt där jag kan skriva mina känslor om hur jag mår för dagen. Jag kan skriva om vem jag gillar för han vet ändå inte vad jag heter han vet bara hur jag ser ut. För han kanske jag bara är en dum fjortånåring som gillar äldre killar. Jag gillar dom inte för att dom är äldre jag gillar dom pågrundutav ögonen och såna saker. Nu vet ni att för mig är blogg något mer än att bara skriva ner vad man har gjort. Att blogga är mitt LIV.












Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0