Har snart städat klart :)

Hej Hallo! Har snart städat klart rummet men har lite kvar t.ex. att dammsuga och sånt men det kan jag göra i morron :) Så att jag slipper det :) för imorron ska jag till kusinen Jesper och äta mat :)  Ska kanske till Uppsala på måndag hoppas hoppas hoppas :) Skulle nog bli roligt om jag kommer in men har ingen att åka med hoppas att Carro kan för annars får jag åka in själv :( Nej nu ska jag nog snart börja med maten så jag måste dra för det är jag som står för maten i dag  ska bli nån slags gryta mamma tog upp grytbitar till mig fast jag ville ha pizza men måste dra nu




Nej nu blev jag ju hungrig!














Bye Bye /Urrel


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0